Naš tečaj engleskog jezika specifičan je po tome što nastavu organiziramo kroz aktivne radionice i individualne sate gdje u interakciji s drugim polaznicima i profesorom stalno aktivno sudjelujete i govorite.
Zbog našeg specifičnog pristupa, za vas učenje engleskog, gramatika i nove riječi više neće biti apstraktna pravila i lista riječi za koje niste sigurni kako ih upotrijebiti, već ih odmah usvajate i primjenjujete u stvarnim životnim situacijama.
Budući da je naš glavni cilj da baš svaki polaznik progovori engleski tečno i da stekne samopouzdanje, kako u govorenju tamo i u pisanoj komunikaciji, svaki naš tečaj ima mali broj polaznika jer jedino tako svaki polaznik ima puno vremena i prilika za govorenje.
Također organiziramo i in-house radionice kako bi Vaši zaposlenici bili u mogućnosti pohađati radionice u Vašoj tvrtki i u okviru radnog vremena.
Usluge prijevoda
Isporučit ćemo Vam prijevod u koji se možete pouzdati i u dogovorenom roku.
Vaš prijevod dokumenta 1-2 stranice je u pravilu gotov isti dan. Svi prijevodi prolaze lekturu i korekturu te usklađivanje terminologije.
Radionica poslovne komunikacije
Naučit ćete:
Kako se kvalitetno predstaviti na engleskom jeziku
Kako poboljšati svoje pisanje na engleskom jeziku
Što sadrži poslovno pismo na engleskom jeziku
Mentalne mape pomažu nam u formalnoj komunikaciji
Kako strukturirati dobro poslovno pismo
Koje se fraze koriste u poslovnom pismu
Kako argumentirati na engleskom jeziku
Poželjne fraze u poslovnoj komunikaciji na engleskom jeziku
Kako napisati motivacijsko pismo na engleskom jeziku
Kako vizualizirati poslovno pismo pomoću mentalnih mapa
Kako razbijamo strah od izlaganja na engleskom
Stvaramo ugodnu i poticajnu atmosferu u kojoj svakom polazniku posvećujemo upravo onoliko vremena koliko mu je potrebno da se izrazi.
Naša učionica se po potrebi pretvara u “ulicu”, “trgovinu”, “banku”, “aerodrom”, “putničku agenciju” ili “dvoranu za prezentaciju”, a sve u svrhu da vas što bolje pripremimo na stvarne situacije u kojima ćete moći govoriti engleski bez straha.
Kako razbijamo strah od izlaganja na engleskom
Stvaramo ugodnu i poticajnu atmosferu u kojoj svakom polazniku posvećujemo upravo onoliko vremena koliko mu je potrebno da se izrazi.
Naša učionica se po potrebi pretvara u “ulicu”, “trgovinu”, “banku”, “aerodrom”, “putničku agenciju” ili “dvoranu za prezentaciju”, a sve u svrhu da vas što bolje pripremimo na stvarne situacije u kojima ćete moći govoriti engleski bez straha.
Intuitivno učenje gramatike
Pri učenju jezika po ovoj metodi polaznici uče jezik kao djeca kada uče materinji jezik: to jest intuitivno.
Budući da slušaju pravilan jezik, reproduciraju ga i sami, a kada naprave pogrešku, predavač ih ispravi, jako brzo novo pravilo primjenjuju samostalno a da o njemu ne moraju razmišljati.
Opuštenost
Opuštamo svoje polaznike koristeći klasičnu glazbu koju znanstvenici smatraju poticajnom za učenje.
Također mnogo pažnje posvećujemo tome da potičemo polaznika da priča o temama koje su mu bliske i za koje ima interes, ubacujući šale i teme iz privatnog života.
Cilj je stvoriti prijateljsku atmosferu tako da se izgubi osjećaj da polaznik priča s autoritetom (to jest profesorom).
Opuštenost
Opuštamo svoje polaznike koristeći klasičnu glazbu koju znanstvenici smatraju poticajnom za učenje.
Također mnogo pažnje posvećujemo tome da potičemo polaznika da priča o temama koje su mu bliske i za koje ima interes, ubacujući šale i teme iz privatnog života.
Cilj je stvoriti prijateljsku atmosferu tako da se izgubi osjećaj da polaznik priča s autoritetom (to jest profesorom).
Video materijali
Jako je bitno da se učenik susreće s naglaskom izvornog govornika, pa su videa na ciljanom jeziku, a tekst izgovaraju izvorni govornici.
Osim toga jako je bitno da se polaznik upozna i s raznim dijalektima, jer stvarni govornici rjeđe koriste standard nego dijalekt, a ako se polaznik želi sporazumjeti u stvarnim situacijama jako je bitno da gleda i videa koja su na različitim dijalektima.
Sistematizacija naučenog pomoću konceptualnih mapa
Znanstveno je stajalište da čovjek ne pamti nepoznato dok to ne poveže s poznatim.
Iz tog razloga, sve što polaznik uči na satu sistematiziramo pomoću posebne metode konceptualnih mapa, crteža i asocijacija tako da se svaki pojam i izraz spoji s nečim što polaznik od prije zna.
Također im predstavimo tehnike koje su im potrebne za učenje redoslijeda riječi, dugog niza brojki i slično.
Sistematizacija naučenog pomoću konceptualnih mapa
Znanstveno je stajalište da čovjek ne pamti nepoznato dok to ne poveže s poznatim.
Iz tog razloga, sve što polaznik uči na satu sistematiziramo pomoću posebne metode konceptualnih mapa, crteža i asocijacija tako da se svaki pojam i izraz spoji s nečim što polaznik od prije zna.
Također im predstavimo tehnike koje su im potrebne za učenje redoslijeda riječi, dugog niza brojki i slično.
Ohrabrivanje
Na svakom satu, bez obzira radi li se o početniku ili naprednom polazniku, motiviramo ih da slobodno govore na stranom jeziku bez obzira na to hoće li načiniti pogrešku.
Jezik je živ i stalno se mijenja, a malotko govori standardom, već koristimo žargone, tako da ni pri uporabi engleskog jezika nije bitno ako načinimo koju pogrešku već da se neometano možemo sporazumjeti. U slučaju da polaznik ne zna neku riječ potičemo ga da je objasni i tako izbjegne prekid u komunikacijskom kanalu.
Vježba
Tek kad nešto sami napravimo možemo reći da to znamo, tako je najveći dio sata izdvojen za vježbu.
Sve što se polazniku predstavi od novog materijala on to sam ponavlja i tako usvaja kroz konverzaciju i ponavljanje.
Stoga je jako bitno da polaznici i kod kuće ponavljaju gradivo, a zadaci se uvijek temelje na specifičnim potrebama polaznika.
Vježba
Tek kad nešto sami napravimo možemo reći da to znamo, tako je najveći dio sata izdvojen za vježbu.
Sve što se polazniku predstavi od novog materijala on to sam ponavlja i tako usvaja kroz konverzaciju i ponavljanje.
Stoga je jako bitno da polaznici i kod kuće ponavljaju gradivo, a zadaci se uvijek temelje na specifičnim potrebama polaznika.